Harlem Nocturne

dimecres, 28 de desembre del 2016

El verano de los juguetes muertos, de Toni Hill





Ja sé que fer un comentari d'aquesta novel·la a aquestes alçades sembla ridícul, després de l'èxit de la trilogia, de la qual El verano de los juguetes muertos només n'és la primera entrega. Tanmateix, ja hem dit moltes vegades que la literatura no caduca. I jo, que tinc una cua tan llarga de llibres que esperen ser llegits, l'he agafat ara. Em sembla que no cal que escrigui una típica ressenya, però no volia deixar de consignar que el llibre m'ha agradat moltíssim. Ha aconseguit que em distregui del sofriment en els moments més durs de la meva vida. I això és una cosa que, com podreu comprendre, no té preu.

Per això, si és que queda algú que no hagi llegit la novel·la, l'encoratjo a fer-ho. Jo de segur que continuo amb la nissaga, que conté tots els ingredients d'una narrativa negrota entretinguda, ben travada i ben escrita.

Moltes gràcies, Toni. M'has ajudat molt.   

1 comentari:

jomateixa ha dit...

jo també tinc la trilogia a casa esperant ser llegida, així que encara vaig més endarrerida que tu :D