Harlem Nocturne

dimecres, 27 de gener del 2016

Errare humanum est (o rectificar és de savis)


 
 
Com que diuen que rectificar és de savis, avui intentaré ser una mica sàvia (si és que això és possible) i rectificaré. L'altre dia vaig penjar un article un pèl indignada (llegir aquí) tot suposant que havia perdut seguidors en aquest bloc per culpa de les meves opinions respecte a les etiquetes del gènere. Evidentment, vaig actuar com una burra paranoica, perquè la pèrdua de seguidors sembla que té el seu origen en certes actuacions internes de blogspot. M'ho va avisar una amiga, perquè a ella també li va passar fa una setmana. Pel que m'han dit, blogspot està esborrant tots els seguidors que no es van enregistrar com a tals amb una adreça de gmail.  
O sigui que demano disculpes per haver pensat tan malament. De vegades ens deixem portar per distorsions absurdes, però a mi no em fa res haver-ho de reconèixer. 
En tot cas, el que sí que puc dir és gràcies a tots. El suport que vaig rebre de vosaltres val el seu pes en or. Una forta abraçada, negrots.
 
 
 
 
 

5 comentaris:

Interrobang ha dit...

Jo he baixat de 74 a 70 pel mateix motiu (força dramatic tenint en compte els pocs que tinc); de la mateixa forma que google ha tornar a canviar els paràmetres de cerca i m'han baixat el nombre de visites: ja veus les dades son tan volàtils que poc cas en podem fer. Només ens queda resistir ;-)

Anna Maria Villalonga ha dit...

hola, Jordi
A mi m'han baixat en picat, cada dia més. De 351 que tenia el primer dia van baixar a 348. Després, la gent s'hi va apuntar a causa del meu equivocat article i van pujar a 357.
Aquest matí miro i estem a 333. Jo tenia molts seguidors força antics, del principi del blog, i suposo que molts es van apuntar amb altres adreces.
En fi, no passa res, tret del que tu dius. Ells tenen la paella pel mànec i nosaltres anar resistint.
Una forta abraçada

Unknown ha dit...

Jo només et puc donar les gràcies per tot el que comparteixes,
una abraçada inmensa!

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Doncs jo encara hi sóc i no tinc l'adreça de gmail.

Unknown ha dit...

Jo també et dono les gràcies! Una abraçada!