Harlem Nocturne

dijous, 29 de gener del 2015

La dona de gris al programa Via llibre - capítol 123, del Canal 33


 
 
Ahir la meva novel·la La dona de gris va ser una de les convidades al Programa Via Llibre del Canal 33. Van fer un muntatge molt bonic i suggeridor basat en l'inici de la novel·la. No cal dir que estic molt contenta. Hi vaig participar amb molt de gust i molta il·lusió. 
 
Us deixo tot seguit l'enllaç del programa, que tinc l'honor de compartir amb Josepa Contijoch i Antonio Muñoz Molina, entre d'altres.
 
També us deixo unes fotos que alguns amics molt amables van fer, directament del seu televisor, en el moment de l'emissió. Moltes gràcies a tothom pel suport i l'interès.
 
La dona de gris va endavant, negrots.


Aquest és l'enllaç:    Via llibre - capítol 123






 
 
 

3 comentaris:

Anònim ha dit...

L'ambientació i atmosfera que van donar a la teva novel·la va ser genial. Un programa rodó ahir.
Felicitats Anna!

Àngels

jomateixa ha dit...

Hi faré una ullada "a la carta".

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Em va encantar veure'l!!!!!