Harlem Nocturne

dijous, 23 de febrer del 2012

Dia 1 de març: presentació de La mort del corredor de fons, de Jordi de Manuel




Benvolguts negrots, 
Estic molt contenta d'anunciar-vos que el pròxim dijous dia 1 de març hi haurà la presentació de La mort del corredor de fons (ressenya aquí), de Jordi de Manuel. Com podeu veure al targetó que encapçala aquest post, l'acte serà a La casa del Llibre (Passeig de Gràcia, 62) a les 19.30 i comptarà amb la presència de Pilar Beltran, editora d'Edicions 62.   
Em sento molt feliç que en Jordi m'hagi demanat que sigui jo qui presenti la seva esplèndida novel·la.
Com a activista literària i fan incondicional, intentaré estar a l'alçada.
Allà us hi esperem, negrots. I no em falteu, que passaré llista!


5 comentaris:

Anònim ha dit...

Ara mateix vaig a veure al senyor rector i encarrego un Te Deum a Sant Pere i, així, mentre ell canta, nosaltres podrem anar al bar a celebrar el llibre!!!! Enhorabona al presentat, que és una bellíssima persona, i enhorabona a la presentadora, dona que, diuen, acull gats indocumentats i gates de passat tèrbol i els alimenta, enlloc d'entregar-los a les autoritats!
Moltes felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!
Agustí

Jordi Canals ha dit...

No voldria perdre-m’ho

Yves ha dit...

Al final, més que activista literària t'haurem de dir activista presentadora literària! Clar que una cosa va lligada amb l'altre...
Felicitats per tots dos! QUe vagi molt bé!

Anna Maria Villalonga ha dit...

Jordi, t'hi espero. Em farà molta il·lusió tornar-te a veure.
Yves, no t'ho post muntar per venir?

Agustí, no ho diguis a ningú que no entrego els gatos de vida tèrbola a les autoritats! Shiiiisttt.

Victòria Cardona ha dit...

Em fa il.lusió venir a la presentació, descansar una estona i poder-vos felicitar. Una abraçada, Anna Maria!