Harlem Nocturne

dimarts, 6 de setembre del 2011

Segon aniversari d'un bloc ple de crims


Esgotada de treballar i colgada de feina, no puc deixar passar una efemèride importantíssima. Avui fa exactament dos anys que vaig començar aquest bloc. Dos anys. Tan curts i tan llargs alhora, tan curulls de lectures, de compulsions, de novetats i de canvis.
La vida no s'atura mai i, capriciosa, sovint es revesteix d'atzar per oferir-nos sorpreses i situacions inesperades. Això ha succeït amb aquest espai, iniciat gairebé com un joc, com una extensió lògica d'una gran afecció. I ara ja puc afirmar que "A l'ombra del crim" ha esdevingut un punt de trobada de la negror, un lloc consolidat que m'ha obert portes, m'ha ajudat a conèixer gent, m'ha ofert la possibilitat de fer coses noves i m'ha proporcionat moments feliços.
I espero que continuï, per descomptat. Tinc nous projectes i moltes ganes de tirar endavant. I per a això necessito, per damunt de tot, la vostra complicitat. La complicitat dels negrots i les negrotes que, amb una fidelitat que us honora, empleneu el bloc, des del començament, de tota la seva significació.
Milers de gràcies a tots. El meu afecte és enorme. Per això desitjo que tots passem, com correspon, un aniversari ben sinistre.



  

22 comentaris:

2n ESO INS Lluís Companys ha dit...

Jo et vaig descobrir gràcies a aquest bloc, quan el vas anomenar, de passada, a una de les teves classes. I d'això ja fa gairebé dos anys!
Gràcies a tu, als teus bons consells, a les teves impecables ressenyes, he descobert que la novel·la negra m'agrada molt i he pogut llegir excel·lents llibres, entre els quals no puc deixar d'esmentar el meu estimadíssim Wallander, el meu primer amor negrot, i després en Martin Beck, el meu altre gran amor negrot (amb el permís del Daniel, eh?). Ah, i jo també he conegut negrotes: la Teresa Solana i la Mari Jungsted (la Mari, vaja).

Enhorabona, Anna! i gràcies.

Marta

Carme Luis tTatje ha dit...

OOhh,ssssssssssss, no heu sentit un soroll esguerrifós d'una porta rovellade!! el vent xiule, aquest soroll amb deixa gelade, estic espantada!! mare meva, s'ha fos els ploms, estic sola, tinc molta por.
Perdona Anna, és una petita brometa, d'aniversari. Que per molt anys, podem gaudir d'aquest fabulós bloc de negrots. Una inmensa abraçade per la negrota més gran.
Moltes gràcies.

Anònim ha dit...

Bon aniversari (2=l'aneguet boig), Bloc dels Negrots i Negrotes!!!!

Absenta Esclarmonda Aurembiaix (Fois, Occitània).

Maria ha dit...

Per molts anys, Anna!

Anònim ha dit...

BON DIA!!!!

DNCS QUE PER MOLTS ANYS ANEM PASSANT POR, OI??? SENYAL QUE EL BLOC I NOSALTRES CON TINUAREM "PASSEJANT" PER AQUÍ. ENHORABONA, ANNA!!!



MARTA VALLS

Lapsus calami ha dit...

Tot i que sóc un nouvingut, moltes felicitats. Avui també és el meu aniversari, t'ho jure, i no blocaire. Coincidència, casualitat, predestinació?... Ara m'ha fet por i tot. Molt xulo el vídeo. Per molts anys.

Yves ha dit...

Moltes felicitats!!!!!! Esperem segueixi molt de temps més, eh!

Judith ha dit...

Moltíssssssssssimes felicitats! es diu ràpid dos anys!!! però quin munt de feina que has fet! petonets

Hele la Sabatera ha dit...

Feliç aniversari, per molts anys !! Estic molt contenta de poder ser una "negrota", m'agrada molt aquest bloc, aprenc sobre autors que no coneixia i puc compartir la meva gran aficció per la novel.la negra. Així que per molts anys més, besets

Jordi Gomara (itaca2000) ha dit...

Hahahaha, moltes felicitats, assassina i que gaudeixis d'un munt d'anys més amb les teves maldats !!!!

Anònim ha dit...

A alguns dels que et seguim al bloc ens has obert la ment, l'imaginació, les sensacions i àmbits culturals poc desenvolupats.

Gràcies i endavant.

IO

Elies ha dit...

Moltes felicitats i per molts anys!

Judit Bergadà ha dit...

Per molts anys de misteris i assassinats, i que tu ens els expliquis!!! (de ficció, evidentment)

Duc Engrescador ha dit...

Està molt ben trobat també el vídeo que adjuntes.Quins sons més esgarrifosos!
Per molts anys i llarga vida a tu, Anna, al bloc i a tots vosaltres, negrots i negrotes d'arreu!

Ofelia ha dit...

Felicitats! Fa poc que et segueixo però gràcies al teu blog ja he aprofitat l'estiu.

JdM ha dit...

Felicitats! Ostres, si ho arribo a saber hauria dut dues espelmes...
JdM

Unknown ha dit...

Bona nit!! Que per molts anys poguem anar-nos trobant enmig de la negror!!
Felicitats!!

Anna Maria Villalonga ha dit...

Bé, ara ja només falta un minut. Per acabar el dia.
Com sempre, moltes gràcies per les felicitacions, negrots.

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Ai! Dimoni amb la maleïda feina, m’ha fet fer tard. I les 6 hores de diferència horaria no ajuden. Ho sento, estimada Anna Maria, he desaparegut de la xarxa des de fa més d’un dia i ara em trobo amb l’aniversari de L’ombra.
PER MOLTS ANYS, BLOC NEGROT!!!

Anònim ha dit...

A la una,
a les dues
PER MOLTS ANYS!!

Entre tants criminals i detectius, no sé on anírem a parar...

Imma C.

Interrobang ha dit...

Dos anys des el primer crim i encara no t'han enxampat?, els teus si que son crims perfectes.
Felicitats, ànims i a seguir... matant.

mercè trias ha dit...

Amb molt retràs... però si porto un pastisset per a tots
a que no es notarà tant?
Felicitatssssssss!!!
Desitjo a nivell personal..i crec que tambè en nom de tots.. continuar llegint L'ombra.... uuuuuuuuuuu!!!!!
petò Anna.