Harlem Nocturne

dijous, 22 d’octubre del 2009

Nova compulsió (però petita)

Bon dia, negrots.
Avui he anat a la llibreria a comprar un regal per a un tiet meu que està malaltó i que forma part de la legió de negrots que volta per aquest món.
El cas és que li he trobat un llibre que m'ha cridat l'atenció i que espero que no tingui ja. S'intitula La dona de verd i és obra de l'autor islandès Arnaldur Indriadson.
No en sé res, del llibre. Pot ser dolent (o no), però la meva compulsió criminal ha entrat en funcionament i he adquirit un exemplar també per a mi. La fascinació que em genera una illa tan anomenada (bàsicament a causa del bacallà i de l'exjugador del Barça, Gudjohnsen) i, alhora, tan misteriosa i desconeguda, m'ha superat.
No cal dir que, així que el llegeixi, el comentaré. De moment, passarà a engroixir la pila de la lleixa d'espera. Ara només falta arribar a casa i veure com s'ho prenen els altres. Ja tremolo, creieu-me.

1 comentari:

Marta ha dit...

compulsió criminal... és un bon títol d'una futura novel·la negrota...