Harlem Nocturne

dissabte, 4 de març del 2017

El Vi fa Sang, tercera edició: el festival negrot de l'Espluga de Francolí




El Vi fa Sang, el festival de novel·la negra catalana de l'Espluga de Francolí, arriba enguany a la tercera edició. Se celebrarà els dies 24, 25 i 26 d'aquest mes de març i jo hi participaré amb una enorme il·lusió. Presentaré la meva novel·la El somriure de Darwin i formaré part d'una taula rodona on parlarem de la llengua catalana en relació amb el gènere. He de dir que els meus records de les dues edicions anteriors són tan enormes, tan bonics, que ja friso per anar-hi. En aquesta ocasió, endemés, espero que em serveixi per relaxar-me una mica i netejar la ment d'aquest moment que estic vivint. El maridatge de la literatura negra i del vi és sensacional. I ens tracten tant bé a l'Espluga! En fi, que si podeu, no us ho perdeu.
Diversió, llibres i felicitat, tot garantit.  

Feliç dissabte, negrots.