Harlem Nocturne

dimarts, 24 de març del 2015

Per què matem a Catalunya?: "Els crims nostrats" ens ho expliquen molt bé



Us vaig prometre tenir-vos al dia d'Els Crims nostrats. I, com deia la meva àvia, "lo prometido es deuda". Per tant, aquí teniu el document gràfic que justifica tant assassinat. Si fins ara coneixíeu els criminals, ara podeu veure què motiva a cadascun.
El mòbil del crim, vaja.
Jo de vosaltres estaria molt nerviós. No oblideu que molts ens coneixeu... i que... som perillosos.
Més val que us porteu bé, negrots.
 
 
 
 
 
La gent perillosa, per ordre a les imatges:
 
Roser Cabré-Verdiell
Mayte Duarte
Gloria Fernández
Anna Maria Villalonga
Laura Díaz-Roig
Liz Castro
Marc Carreté
J.R. Armadàs
Sergi Marzabal 
Marcel Pujol 
Miquel Giménez
Sebastià Bennasar
 
 
Arribem a Barcelona el 9 d'abril 
i, a Sant Cugat, el dia 10.
Ho podreu resistir?
 
 

 
 

6 comentaris:

Jofre Pervez ha dit...

Ja em tremolen les cames...Veig molta negror junta. Negror nostrada, això si. La millor.

Anònim ha dit...

Fa por, creieu...

Anònim ha dit...

Quina por tanta negror, sembla que hi haurà tempesta oi?

aguantarem fins el dia 9... quin remei!

Marta Valls

Jordi Canals ha dit...

Original presentació!

Anònim ha dit...

Feu cara de bona gent, ningú ho diria. Tret comú a molts sàdics assassins.

Àngels

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Que bo! hahaha! I tu "seny i rauxa", eh? Em pregunto com deu ser el relat. Tinc ganes de llegir-lo! De llegir-los tots, és intrigant.