Harlem Nocturne

diumenge, 5 de maig del 2013

Jordi de Manuel obté el Premi Pin i Soler de narrativa





Tots els negrots ja sabeu de sobres la meva opinió respecte a l'obra de Jordi de Manuel, les novel·les del qual estan totes ressenyades en aquest bloc. La seva sèrie de l'inspector Marc Sergiot per a mi és fantàstica. Sens dubte, Marc Sergiot és el poli que més m'agrada de la narrativa negra catalana actual.
Ara, Jordi de Manuel ha obtingut un important premi de novel·la, el Pin i Soler de la ciutat de Tarragona, per una obra diferent, insòlita, de tints científics, la història d'un  matemàtic genial (i molt sui generis) que ha de prendre una important decisió. Un personatge que està basat en la vida d'una figura absolutament real. No us explico res més, que ja ho veureu quan la llegiu. 
Tanmateix, no em puc estar de felicitar efusivament el meu amic Jordi, que crec que es mereix molt d'èxit en la seva carrera literària. 
Us enllaço aquí l'article que he publicat en el meu altre bloc literari, "El fil d'Ariadna (II)", on les meves opiniones queden molt clares. 
Endavant, Jordi de Manuel. A veure si la literatura catalana es desperta d'una vegada i deixa enrere prejudicis obsolets. La bona literatura no entén de gèneres ni d'etiquetes. És bona i prou.