Harlem Nocturne

dimarts, 18 d’octubre del 2011

Portada de Quan la nit mata el dia, d'Agustí Vehí


Benvolguts negrots,
Em sembla que us devia la portada, que en l'article anterior encara no s'havia fet pública. Vaig ben avançada, perquè us he de confessar que, com que tinc una mica d'endoll criminal, ja he llegit la novel·la, que està molt bé. En breu, així que les polítiques editorials m'ho permetin, us en faig cinc cèntims. Però us aviso: ja us podeu anar preparant per anar de llibreries, atès que el volum veurà la llum entre el 20 i el 27 d'aquest mes.
Fins aviat. 

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Gràcies, Anna!
N'estaré pendent!!
Petonets!

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Això sí que és ser endollada, senyora Anna Maria. Com que no tens prous llibres a les llibreries, has de llegir també els que encara no s’han publicat, oi?

Anna Maria Villalonga ha dit...

Hehehehe. Una mica d'endoll sí que tinc. L'Agustí Vehí, que vaig visitar a Figueres aquest estiu, és un home encantador, però molt.
I m'ha passat per avançat les seves cosetes. Hehehe. És estimulant llegir l'obra abans que no estigui publicada.