Harlem Nocturne

dimarts, 19 de juliol del 2011

Missatge per als negrots: Maydey, Maydey!

Benvolguts negrots,
Sóc conscient que falten, com a mínim, tres cròniques dels passats Juliols. No han quedat en l'oblit, no patiu.
Feines més peremptòries m'han apartat momentàniament del camí negre.
Però prometo solemnement que d'aquí a un parell de dies m'hi poso. Això segur.

Mentrestant, us volia dir que torno a tenir sarau. Avui he anat de compulsió i els tres exemplars nous han estat molt mal rebuts pels seus companys de la lleixa d'espera. I aquest cop, amb raó. Els nouvinguts m'atrauen molt i em deleixo per llegir-los.
Són dos títols de Jordi de Manuel, escriptor al qual ja coneixeu: Mans lliures i L'olor de la pluja. Boníssimes vibracions.    
I una petita sorpresa que m'ha alegrat el dia. El cinquè lliurament de les aventures del meu detectiu favorit, l'Àngel Esquius, sorgit de la ploma de Jaume Ribera i Andreu Martín. S'intitula El com del crim i ja se m'està fent la boca aigua.
En fi, de moment res més. Gràcies per la paciència, negrots. Ens retrobem en breu. Bé, això si els llibres que s'estan  agredint en aquest precís instant armats fins a les dents no acaben amb mi.  


5 comentaris:

Maria ha dit...

La primera imatge és genial. Relaxa't una mica, que et mereixes descansar.

2n ESO INS Lluís Companys ha dit...

ja m'estic imaginant els combats a mort dalt de la lleixa. Hahahahaha!

Yves ha dit...

Hi haurà un assassinat molt negrot... els llibres mataran la lectora!

Unknown ha dit...

Ai! Jo aquesta tarda he hagut de reestructurar l'ordre d'alguns llibres pel mateix motiu, Anna! I procuraré que no llegeixin aquesta entrada del bloc perquè segur que em fan un boicot!!
Gràcies per les ressenyes!
Petonets!

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

M’encanta la imatge dels llibres lluitant!