Harlem Nocturne

dijous, 6 de gener del 2011

Un dia de Reis passat pel crim



Bon dia, negrots.
Estic exultant.
Els Reis d'Orient (disfressats de la meva filla) m'han deixat un magnífic present. Pensant previsorament en la meva intervenció d'aquest estiu a la Universitat de Barcelona (amb un tema, com sabeu, vinculat a la novel·la negra sueca), m'ha regalat un pack de cinc pel·lícules. 

Són 5 títols ben especials, aplegats sota el reclam anomenat Generación Millennium, ja que cadascun està basat en el corresponent èxit literari negre (en tots els casos nòrdic):    

Aurora Boreal, d'Asa Larsson
Las Marismas, d'Arnaldur Indridason
El Ojo de Eva, de Karin Fossum
Bienaventurados los Sedientos, d'Anne Holt
i...

Roseanna, de Maj Sjöwall i Per Wahlöö (alies el "matrimoni suec", eh, Marta?). 
Us n'adoneu? Podré veure  en Martin Beck a la pantalla. No sé si l'actor escollit m'agradarà o decebrà la figura creada per la meva imaginació, però, en tot cas, em fa molta il·lusió.  

Estic molt contenta. L'any 2011 comença amb més oferta criminal. Com ha de ser. 


Fins ben aviat, negrots, que encara tenim pendent la segona part de l'article sobre els mòbils del crim.   


NOTA: Negrots, a la caixa indica que es tracta del vol I. O sigui, que n'hi ha més!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11 comentaris:

Gemma C.O. ha dit...

No tens remei !! Que les disfrutis.

Jordi Canals ha dit...

Enhorabona, que gaudeixis força del magnífic regal.
Una abraçada!

electra ha dit...

hehe... felicitats.
(jo hauré de començar a fer mans i mànigues pq pel meu aniversari --febrer-- em regalin un DVD. noto q els reis se n'han estat...)

Maria ha dit...

Com alimentem el monstre, eh Anneta? El pack anirà a la lleixa de llibres negres? Ja hi serà ben rebut? Tindrem sang i fetge literari?

Anna Maria Villalonga ha dit...

Hehehe. No. Anirà a la lleixa de pel.lis pendents. Però no s'hauran d'esperar gaire. Friso per començar a visionar. Sereu degudament informsts.

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Ei, celebro molt que la teva filla (disfressada dels 3 reis) t’hagi fet un regal com aquest. Fa iŀlusió, oi?
Doncs ja ens informaràs de si les peŀlícules paguen la pena.

Elies ha dit...

Aquests reis ho saben tot!

Unknown ha dit...

Ja ens informaràs, Anna!!

Suposo que els Reis han vist que t'avorries molt!!jjjejej...

Que gaudeixis de les pel·lis!!
Petons!

2n ESO INS Lluís Companys ha dit...

OOOOOOOOOHHHHH!!!! mentre anava llegint, se m'anava posant la gallina de piel, i l'enveja verda a començat a supurar per sota la meva fina de pell, fins que ha explotat en un pensament: jo també les vull!!!
Oh, Anna, quin regal més extraordinari, que encertada la teva filla. Ja em diràs l'amic Beck a veure com l'han fet.
I per cert, d'on ho ha tret? perquè això és canela fina!

Que les disfrutis molt, moltíssim!

Anna Maria Villalonga ha dit...

A l'FNAC les va comprar. I només és el primer voluuuum!
Avui he vist "Aurora boreal". Autènticament sueca.
Neus perpètues a Kiruna.
Continuaré informant.

Yves ha dit...

Els reis et coneixen, eh!!!!